Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Selasa, 16 Ogos 2011

~null~


Bintang di langit
Jadi saksi terkilannya
Hati mengenangkan
Bukan niatku tuk melukai mu
Hingga kau pergi
Mungkin tak kembali

Sungguh aku tak tahu menilai
Kesucian kasih dan cintamu
Kerna tidak mempercayaimu
Curiga dan ragu
Lalu ku kehilanganmu

Kini Hati kesal tak terperi
Sungguh kurasa kehilanganmu sungguh
Maafkanlah ku kerana terlalu rindu
Sungguh aku tak tahu menilai
Kesucian kasih dan cintamu

Kerna tidak mempercayaimu
Ku menanggung kesal sepanjang hayatku...

Ooo... Sungguh aku tak tahu menilai
Kesucian kasih dan cintamu
Kerna tidak mempercayaimu
Curiga dan ragu
Kukehilanganmu...

Sungguh aku tak tahu menilai
Kesucian kasih dan cintamu
Kerna tidak mempercayaimu
Kumenanggung kesal sepanjang hayatku....

http://www.youtube.com/watch?v=megshqGPts4&feature=related

Tiada ulasan:

Catat Ulasan