Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 9 September 2011

~null~

ikatan yang terjalin tanpa mengenali siapa diri sebenar... apa yang harus kita fikirkan dan lakukan... salahkah utk mengetahui sesuatu yang patut diketahui...

jika aku dan engkau berkawan... kau mesti nak tau... aku dimana... aku juga sama... kau kenalan aku... aku juga patut tau kau di mana...

jika kau tau cemburu... aku juga manusia...

jika kau punya rasa syak... aku juga manusia...

jika kau rasa itu terbaik... adakah kau tuhan yang menentukan segala adalah yang terbaik...

harapan yg kau taburkan... janji yang kau lafazkan...

lumrah sifat manusia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan