Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 9 September 2011

~null~

kehidupan... kehidupan... kehidupan...

hari2 perlu dilalui dgn penuh rasa sabar...

aku hanya ingin menjadi diri aku...

aku tak mahu menjadi seseorang yang lain...

haruskah aku teruskan berpura2 dgn berlagak tak ada apa2 yang berlaku...

pada hakikat... hati meronta ingin tahu...

jika kau berada di tempat aku... dgn jujur... adakah kau tak akan tertanya... siapa aku???

sedaya upaya aku cuba tuk dekati... hanya kau yang menjauhi...

mungkin ada yang mengatakan... aku yang bersalah...

tapi hanya kau dan aku tahu hakikat sebenar...

siapa ego dan siapa hipokrit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan