Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 11 November 2011

~Aku Tanpa Cintamu~

Novel yg... entah ke berapa yg di baca... 1 hari suntuk habiskan masa cuti raya haji baru2x nie... hehehe... nie novel hak milik adik... ^_^


Ben, aku tanpa cintamu tidak sempurna umpama bunga tanpa madu dan wanginya. Sayangnya kita dipertemukan lewat musim kepedihan dan kelukaan yang tak mampu aku ubati sendiri kerana dirinya yang aku cintai. Kau kumbang yang mengekoriku tika aku di penghujung musim kemarau berpanjangan lalu... jadilah aku bunga yang kelopaknya gugur satu per satu apabila di tiup sang bayu yang hiba... Saat aku titiskan air mata kerana cinta kita... Tuhan seakan memberi jalan kepada kita untuk bersatu selamamnya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan