Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Ahad, 11 Januari 2015

Mimpi Beruang

Melihat beruang = Ada pesaing dalam mendapatkan cinta seseorang.


Dikejar beruang = Rugi finansial di bidang bisnis.

Melihat beruang sedang memanjat = Melambangkan keputusan ada di tangan Anda.

Membunuh beruang = Kemenangan atas lawan.



mula2 mimpi ada orang bela beruang kutub comel, tengah sibuk bersihkan lokan ramai2 kat rumah jiran, tetiba nampak beruang putih tue terlepas...

beruang tue berlari ke arah rumah... haishhh rumah kat kampung pulak tue... kelam kabut berlari jugak ke arah rumah... ingatkan selamat grill tutup... tapi bila beruang tu panjat grill pintu, tup tup tebukak grill ke dalam rumah... padahal pintu grill kat kampung jenis yg tolak ke tepi sliding.. n memang kunci slalu...

o... titak beruang masuk rumah.. punyalah jerit2... past tue terjaga... sebab takut sangat....

cari mimpi beruang jumpa la jugak tafsir, cari jugak mimpi lokan... tapi tak jumpa pun apa2 tafsir... 

ha... slalu mimpi buaya.. kali ni beruang.. hmmm... kalo kata kawan nk khianat, siapa lah agaknya tue...

kalo beruang tue memanjat... hmmm.. memang tengah dlm berkira2 utk sesuatu... haizzz... belum ada nampak lagi nak pilih apa...

ajer lain dari yg lain mimpi kali nie...

1 ulasan: