Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Selasa, 6 November 2012

Mata Kanan Berkedip-Kedip!

Hari nie dah 3hari mata kanan berkedip-kedip. Tak tau la kenapa. Tak cukup makan ke? Nak kata tak cukup terlebih cukup tidur adalah. Ngeee...

Jom survey dalam internet.

No.1
  1. Kelopak mata kanan atas bergerak - akan mendapat keuntungan dan beroleh keamanan.
No.2
  1. Kelopak mata sebelah kanan bahagian atas - nak tengok / akan berjumpa orang jauh atau lama terpisah atau akan mendapat berita baik.
  2. Kelopak mata sebelah kanan bahagian bawah - akan mendapat berita gembira.
  3. Kelopak mata sebelah kiri bahagian atas - seseorang yang jauh atau lama terpisah teringin nak jumpa kita.
  4. Kelopak mata sebelah kiri bahagian bawah - akam menangis (akibat berita kurang baik / musibah)
No.3
  1. Satu penyakit mata yang bergerak; nama saintifik 'myokmia'. Berdasarkan kata-kata pakar masalah, ini adalah akibat pergerakan otot di bahagian kelopak mata atas dan kadang-kadang di bahagian mata bawah. Mata bergerak-gerak ini berkait rapat dengan stress, fatigue, kurang tidur dan overdose minum kopi. Anxiety/depression juga boleh mengakibatkan kepada masalah mata bergerak-gerak ini. Kerisauan yang terlalu tinggi dalam diri kita juga turut menyumbang kepada masalah ini. Faktor personaliti juga turut menyumbang kepada masalah ini.
Photobucket
jeng jeng jeng... ha... tu dier... yang mana satu la agaknya.....

setakat nie rasanya belum lagi la yang baik2x... semua yang uat sakit jiwa jer kalau berkaitan dengan tempat kerja... balik2x... kena siapkan kerja pending orang lain...

yang ok yang berkaitan di rumah jer... 

*  7/11/2012 ~ dah kurang berkedip2x dah... hmmm...

5 ulasan:

  1. saya setuju dengan factor stress kelopak mata kanak dia atas bergerak2. dan skrng sy tgh alami strss dan juga bakal berjumpa dengan org yang lama terpisah...

    BalasPadam
  2. Dah 3 hari bgerak2...xselasa...teringat kat anak2 kat u 3 org tu...
    Mmg xpecaya tp emosi xtenang dok fikir...doakan xdak apa2 yg berlaku...tp aku mmg strees..byk keja...ingat kat anak2 lg..ya Allah ampuni dosa2 ku...dosa2 suami dosa2 anak2ku...dosa2 ibu bapaku..

    BalasPadam
  3. mata kanan selalu gakk berdenyut dnyut... kdg2 ats kdg2 bwah... Alhamdulillah....dpt brita gmbira lps tuu... :) ...

    BalasPadam
  4. mata tengah kedip-kedip sebelah kanan ni...

    BalasPadam
  5. Sama la kita..hihi..berdebar plak rasanya

    www.bidadarigojes.blogspot.com

    BalasPadam