Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Ahad, 10 Februari 2013

Pencuci Lantai Cosway ~ EcoMax ~ Tiada Ammonia

Eco Max ~ Concentrated Floor Cleaner
Cosway Review - Concentrated Floor Cleaner

Sumber Gambar - Goggle

- untuk lantai yang licin dan bersih berciut.
- sehingga 60 pencucian. 
- pH-seimbang, lembut pada permukaan.

haaa... kalo GB yang guna lebih dari nieh boleh guna... sebab GB letak sikit jer campur air satu baldi kecik... tak perlu banyak2x... 

yang nieh GB baru guna dekat 2 minggu... nieh gara-gara anak cik tam kencing merata-rata... kena gunakan pencuci yang tak ada ammonia supaya kucing tak kencing balik kat tempat yang sama... hmmm... berkesan ker??? entahlah... sama jer kot rasanya...

sekarang dah tak kencing merata-rata dah... dia nak tempat yang tertutup sebagai toilet dier... jadi GB buatkan toilet tertutup untuk dier... lama dah nak buat... baru sekarang buat... nanti yang nie lain entry... khas untuk cat litter...

sambung balik pasal pencuci lantai... bau pencuci lantai yang nieh... wahhhhhhhhh... sangat2x harum... lembut sangat... sampai jadi terlebih rajin kerja lap lantai... ngeh ngeh ngeh... buat kerja jadi tak letih bila harum jer bau... tak percaya??? try test tengok...

sesuai sangat pada sesiapa yang ada anak kecik... orang kedai cosway tu cakap... buang kat sungai pun benda nieh... ikan tak kan mati... GB beli bukan sebab tertarik penerangan orang tue ok!!! GB beli sebab ada info dari web luar, mengatakan untuk elakkan kucing kencing kat tempat tue semula, elok gunakan pencuci yang tak ada kandungan ammonia. jadi GB pun carilah pencuci lantai yang tak ada ammonia... nak cari kat luar... mana reti... nak senang... tanya jer kat kaunter cosway... habis cerita...

1 dah pun tinggalkan kat kampung... sebab hari tue bawak balik semua ngew2 balik kampung... jadi stand by la untuk lap lantai kot2x diaorang tetencing rata-rata... alhamdulillah... tak ada tencing rata-rata... guna masa selepas kenduri jer... lap lantai... hmmm... mangi... balik sini balik... beli lagi 1... ngeh3x...

kalau baring dalam bilik... emmm.. sedapnyer bau... shiap landing atas lantai terus... =)

Member price
RM 15.00
Time promotion RM 10.90
Buy 3 Free 1
* promosi bulanan lain2x erhhh... tak sama kadang2x tue...

Penerangan di katalog~

Dirumus khas dengan bahan-bahan berasaskan tumbuhan dan pencuci biorosot memberikan kuasa pembersihan handalan tanpa menjejaskan keselamatan anda dan kesejahteraan alam sekitar.

Penerangan di botol~

Rumusan ultra-pekat yang diperbuat daripada bahan berasaskan tumbuhan dan biorosot yang memberikan prestasi pembersihan unggul, namun selamat untuk anda dan alam sekitar.
- agen pencuci sinergistik aksi pembersihan mendalam agar lantai ultra-bersih, licin dan bersinar.
- rumusan pH-seimbang adalah selamat pada kulit dan semua jenis permukaan lantai.
- agen anti-bakteria menjadikan permukaan lantai bersih dan bebas kuman

Sesuai untuk mozek, jubin seramik, parket, papan bergilap, vinil, marmar, linoleum, terazo dll.

Cara mengguna:
Campurkan 1/3 penutup ke dalam 1/2 baldi (7.5l) air. Lap lantai dengan mop atau kain. Tidak perlu di bilas. (GB buat sikit jer... sebab rumah tak besar mana pun)

Awas: 
Jauhkan daripada kanak-kanak.



Promosi
25 May - 24 Jun 2013

Member price
RM 15.00 / RM 16.00 E
Time promotion RM 10.90 / RM 11.90 E
Buy 3 Free 1



Tiada ulasan:

Catat Ulasan