Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 11 November 2011

~Oyen & Yuteh~

...kau penawar hati ku...

terkedek2x berenang2x mencuit hati... cute...

setelah lama berhenti pelihara ikan emas... kini aku kembali...


aksi suspen bila oyen atau yuteh tido atas pokok bonzai... haishhh... ingat mati dah... adooiii... ari ni lak sekejap tak de lektrik... adooi... ooo... titakkk...


ikan bandaraya kuning... nyorok disebalik rimbunan2x pokok semak... ekekeke...


kenangan... ikan bandaraya ku hilang... bukan hilang... rupanya mati... tau2x jumpa rangka je... adesss... entah mcm ne la dia leh mati dulu...

harap kali nie... kekal lama ikan emas kedek2x nieh... dulu lama tak bela sbb frust bila dia kena white spot dot bacteria... kesian sangat... lama bela... dah sayang gila... tup2x kena sakit lak...

penah bela yg kecik punya ikan emas buntal... ni lg tak leh tahan... asik2x ditemui mati di corong pump tapis air... entah pe pasal suke sangat dia pegi ke lubang pump tu pun entah... bila dah tesepit... ha... tak reti keluar sendiri... ha... mati kelemasan dier... comel2x dah ikannya... tapi asik ditemui mati... ekekeke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan