Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Selasa, 7 Februari 2012

Ubat Resdung ~ Flixonase Aqueous Nasal Spray

Ha hamek ko title... tu nama ubat dia erhhh... hmmm... ari nie g klinik... sebab telinga kanan berbunyi2x sampai mata berair... ari tu dulu ada kena... jam 4 pagi kena tue... ingat dah macam nak jadi ape je entah... yang pasti masa kena hari tu... rasa macam ada binatang dalam telinga duduk terbang2x... haishhh pengalaman yang tak akan dilupakan..... berdiri pun tak seimbang... sebab dalam telinga rasa macam ada benda...

kelmarin masa terjaga dari tido terus dengar bunyi macam tak sedap kat telinga sampai berair mata... tapi tak la seteruk macam yang jam 4 pagi tahun lepas tu... hmmm... semalam pun masih ada sikit2x jadi... mmg dah dari semalam nak g klinik ari nie... tup2x pagi tadi tak larat nak bangun g keja... ehehehe... alih2x kena jugak g klinik...

g klinik atas tujuan nak cek telinga jer... hmmm... sukat darah ok... 130/80... kat border... huhuhu... kalau turun je... jadi darah rendah la jawapnya... ekekeke... terbaekkk... jeng3x... sukat suhu kat telinga... 37.3... ehehehe... GB demam... alololo... shian dier... sememangnya kelmarin lagi badan GB panas... dah tau demam... tapi mak n abah GB ada sini... GB bawak mangkit la paksa diri buat macam biasa... tapi malam tu memang kepala pusing sangat... tido awal... mak GB kata cakap pun dah tak betul merapu2x... dia suh GB tido... awal tak awal... dah pukul 12 lebey dah pun masa tu...

balik pada sakit telinga... hmmm lain tak bukan... resdung la punya pasal... dlm hidung bengkak... gegendang telinga patut cekung... tapi cembong... bengkak sudah... kat hidung tak rasa sakit... tapi kat telinga je rasa tak selesa... doktor kata punca dari hidung... jadi dia bg la ubat nie... tapi mula2x kata nak bg mentyl ape entah ubat hidu... tapi dia kata amek yg ni senang sikit nak guna... gulppp tadi dia pakaikan... uishhh... berair mata sat... ngeee~~~

nie la ubat spray nya...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan