Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 25 November 2016

Mimpi Rumah Kena Rompak & Mimpi Tembak Orang

Mimpi Rumah Kena Rompak
Mimpi Tembak Orang

mimpi lagi !!!

Kali nie mimpi ngeri, tido dah basuh kaki pun masih mimpi. tak suka bermimpi   sebab kalau mimpi ngeri mesti takut sampai terjaga dari tidur.

Antara yang ingat masa terjaga dari tidur, balik berjalan dari mana tak tahu sbb dlm mimpi tunjuk berhentikan kereta depan rumah. Mata pulak tengok pintu rumah terbuka.

Dalam mimpi ada mak sekali, turun dari kereta GB ngendap ke dalam rumah di ikuti mak kat belakang. Ngendap sbb ada motor tak dikenali parking depan tepi rumah. Kononnya suspect masih ada perompak dalam rumah. Ngendap sampai ke dapur & nampak pintu dapur terbuka dan nampak mcm ada kelibat orang melarikan diri.

Sepantas kilat mak GB berlari ke depan di ikuti GB konon kononnya nak g tangkap perompak. 

Ha... detik cemas dalam mimpi memang rasa cemas gila. Mana tak nya berlaku pergelutan mak & perompak dekat depan luar rumah. GB pulak dalam nak selamatkan emak bergaduh dengan perompak tup2 GB tembak mati perompak. Entah mana dapat pistol entah.

Time nie memang cemas cemas gila. Jantung nak gugur suka2 hati je tembak orang... aduh huh mimpi!!! tapi nie sbb dalam mimpi perompak cuba simbah asid kat emak. Mimpi pun pelik - perompak x dpt simbah kat mak GB dia g simbah kat kereta GB. adesss...

Hmmm.. ending dia perompak mati... barang yg dia curi duit la.. hp la... selalu mimpi suspen mesti terjaga sebelum dpt ending, kali ni dapat pulak habis mimpinya.

ok biasalah bila mimpi pelik2 mesti GB suka cari kat internet bagi maksud mimpi tersebut, walaupun mimpi itu mainan tidur.




Dia punya tafsir akan mendapat untung yang besar........ besar punya!!! dua keadaan dalam satu mimpi... 

hahaha teringat mimpi GB masak dua ekor anak harimau dalam periuk kat atas dapur gas... siap kena intai dengan ibu harimau dari pintu bilik air...  keadaan cemas tapi bila terjaga dari tidur rasa kelakar pulak GB sayang dgn kucing tak kan la sampai hati bunuh aka masak baby rimau yg comel tue....

GB jarang mimpi tapi sekali mimpi, suka sangat keluar mimpi pelik2...

Itu je nak cerita

Mimpi Pagi Nie 25/11/2016



Tiada ulasan:

Catat Ulasan