Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Ahad, 17 Mac 2013

Siapa pernah mimpikan ular???



Lama dah tak mimpi... yang nie mimpi terbaru...

Siapa pernah mimpikan ular???

Siapa pernah siapa pernah? mesti ada je ramai mimpikan ular kan kan kan???

Baru2x nie termimpikan ular... besar... macam cerita anaconda tue... sampai terjaga dari tidur, sebab takut sangat-sangat...

Entah permulaan macam mana tak berapa nak ingat... mula2x ular kat bawah katil ke bawah almari ke... masa tesedar tu cepat2x suruh mak & adik masak air panas banyak2x... 3 api pasang...

Bila dah masak air... siram punya siram... punya la banyak guna air panas, sebab ular tu tak mati-mati... lepas punya la lama siram... ular tu pun keras kat kayu bumbung... macam dah mati...

Mak NN pergi la dekat nak check da mati ke belum... rupanya belum lagi... tiba2x je dia hidup & hizzz hizzz dia nganga mulut dia nak gigit mak NN... cepat2x NN siram air panas lagi... ular tu menuju kat NN pulak dengan mulut dia nganga besar... makin lama makin hampir... siram punya siram air kat tangan habis... 

Punya la dah dekat ular tu kat muka NN... kot ada 1-2 kaki... time tue pulak air panas abis dalam cerek tue... masa yang last tue... ngap!!!... terkejut!!!.. hoooawaaaa... terus terjaga... ha... naseb tak tekencing-kencing atas katil... -.-'

Jom kita tengok tafsir mimpi pulak...

No 1
Kalau mimpi pasal ular, kalau masih belum ada pasangan - akan dapat pasangan.
Kalau yang dah berkahwin - rumahtangga akan sempurna.

No 2
Kalau mimpi ular membelit badan kita - akan dapat laksanakan pembayaran niat nazar.

No 3 - mimpi nie yang paling glemer ramai orang tau maksudnya kan.
Kalau mimpi dipatuk ular - katanya akan mendapat jodoh.

No 4
Jika di kejar ular - katanya kelak akan dapat jodoh lebih cantik atau lebih kacak a.k.a tampan.

Haaa.. mimpi NN jatuh kat No 4 la.......

Naper tak kat No 3....... biler la nak ada rezeki jodoh kan... hmmm... setiap kejadian tuhan ada hikmahnya yang tersendiri...

Berbalik pada pangkal jalan... mimpi hanyalah sekadar mainan tidur... jangan terlalu mempercayainya ok... sekadar suka-suka untuk sharekan ramalan mimpi jer... tak de kerja cari kerja...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan