Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Isnin, 16 September 2013

D.I.Y - Penyangkut Serbaguna



Hari tue beli penyangkut nieh dengan harga RM25.00 secara online. Kena tambah RM 6.00 kos penghantaran. Search jer... pasti jumpa ramai je yang menjual hanger macam nieh. Sebab beli??? runsing tengok tudung kakak sana sini, semua tudung dia... ada jer tempat gantung, di situlah ada tudung dier... adesss...

Sebelum tue, memang ada terfikir nak buat sendiri jer. Tapi sebelum nie pun memang dah guna pakai yang letak jer sepit2x tue kat hanger. Guna untuk ampai segala pakaian kecik2x. ^_^ 

Tapi tak la buat macam yang kat bawah nieh. Yang kat bawah nie, memang sepit tue memang tergantung kat besi tue terus.



Senang jer, cari jer hanger yang boleh bukak2x macam yang kat atas nieh, bukak jer besi tue, kemudian masukkan sepit2x a.k.a penyepit kain. Berapa nak masuk sepit tue, ikut suka hati. hehehe... kan senang, tak la hilang sepit2x tue. 

Nak sangkut apa pun boleh, anak tudung, tudung, selendang, underware a.k.a kain baju kecik2x pun boleh... senang kerja nak ampai kain baju yang kecik2x... ^_^

Harga 2 hanger yang dah siap macam kat atas nie tak sampai RM 15.00.

Kalau nak nampak cantik dan kemas di pandangan mata, carilah penyepit baju yang bersesuaian dengan hanger.

Hmmm... tak tunjuk step by step... sebab... sebab... sebab GB tak amek gambar masa pasang benda nieh... kusyuk pasang benda nieh, sambil tengok cerita Hitler Didi masa tue... ^_^

Senang jer nak buat benda nieh... bukan nak kena buat apa pun... bukak dan tambah dan pasang balik jer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan