Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 1 Jun 2012

Clenx Tea

Akhirnya... tergoda gak membeli tea nie. Alhamdulillah tak la sengsara mcm ada sesetengah tea pelangsing tue. Yang nie sakit dia tiba2x  je. Membuang lepas tue lega. Badan tak la rasa kepenatan lepas membuang. Perjalanan memang terbaik lancar je mmmiahahaha... Nie beli kat farmasi je... 1 kotak ada 20 pack kecik... RM 29 ke RM26 pun sudah lupa...



1 pack kecik nie blh diguna berulang dalam 1 hari. ^_^


* up to date 25/10/2012... nn dah tak pakai tea nieh dah... nn try behenti guna 1 minggu... jeng3x perut susah nak membuang pulak... agaknya sistem terganggu... sebelum pakai tea nie... nn membuang tiap2x hari sekali... masa pakai tea nie jadi 2x sehari atau 3x sehari... sekarang nn tak pakai dah... jadi sekali sehari macam sebelum2x nieh... ngeee... ada dekat 2 bulan dah benti pakai tea nieh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan