Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Ahad, 30 Jun 2013

Tafsir Mimpi Naik Kereta


mimpi minggu lepas2x...

tak pernah2x mimpi macam nie... kelakar giler...

bangun dari tido... tersipu2x senyummm...

wahaha... tajuk tak habis tue...

naik kereta idaman... keh keh keh... mengong...

naik2x time nak tutup kereta... erh erh erh...

tak berapa nak moat la nak tutup pintu kereta nie...

apsal besar sangat kaki nieh...

apapun kereta berjalan dengan lancar...

dalam mimpi tue malu tak hengat lah...

wahaha...

macam tue pun boleh...

maksud???


mimpi naik keta nieh... siap ada hero ensem... mana la datangnya... adesss... apsal lah naik nak kena lunjur kaki... kaki tak moat sempit kereta dalam mimpi tue... tersipu2x malu dalam mimpi...

macam nak kena naik kereta lumba pulak nak lunjur2x kaki... apa da...

cun tak keta lumba???



yang nie setakat mimpi naik mobil ja ya...

tafsir mimpi naik mobil

nie mimpi naik kereta lepas tue brek ler pulak


dalam buku tak der la pulak tafsir mimpi naik kereta... dalam buku ada naik kuda... naik motosikal... pelik.. naik keta tak ada la pulak....

jadi kat atas tu hasil survey internet aje lah...

ke telepas pandang baca buku tafsir mimpi tadi...


*** rasanya terbawak2x sampai ke dalam mimpi... berat badan dah naik... biasalah... kaki kan beso... semuanya beso... emo -.-"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan