Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Khamis, 5 April 2012

Ciiitammm Anak Mama NN !!!

citam: huh.. majok ngan mama... tak mo kawan... shemalam tak layan citam... ari ni pun tak layan citam... mencikkk....
mama: alololo... shian anak mama...

sebelum tu...

mama: kiri kanan kiri kanan... haippp citam tepi mama nak buang peluh nieh... kang tesepak muntot tu kang...
citam: set ready go... tangkap kaki mama.... tangkap cakar gegettt.... weee dapat...
mama: haippp!!! tangkap.... hah duduk atas meja tu diam2x...
citam: ellleh.. mcm citam tak reti nak turun... mama tunggu citam nak jugak tangkap kaki mama...
mama: adesss... penat mcm nie... egegege...
citam: bushan la mama nie... asik2x letak citam atash meja... fed up la citam... citam nak tido lah...



ha... tu dia tido2x ayam... kalau bunyikan loceng mainan dia tue... huh terus segor bijik mata dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan