Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 6 April 2012

Kucing apa nie?


tadi pg kucing ni la nyalak depan pintu... bagi dia makan kibbles citam... balik tadi ada duduk kat depan pintu rumah jiran hujung... panggil2x nak bg makan...


ha.. tu dier makan wet food citam nya sebelah petang td...citam tak mo makan yg tu... 1/4 tin dier nie abeskan.. lapar sangat kot...

citam amek bau dar jauh dlm sempit2x tu nak jugak masuk muncung dia kat pintu pagar... takut tapi berani... tadi dah kena sergah dgn kucing betina yg besar tu... ekekeekee...

nampak dier mcm kucing org punya... sesat ke... kena buang ke... entahlah... kesian pun ada....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan