Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Khamis, 24 Mei 2012

Kasut Exercise

GB ada 2 kasut. Last 3 month GB sanggup beli sampai 2 kasut nie semata2x nak  exercise. berbaloi2x sebenarnya. Ia untuk penjagaan kaki kita. 1 kasut utk aktiviti luar & 1 kasut utk training dlm rumah.

yang ni GB gunakan utk beriadah kat luar, contohnya bila pergi berjalan2x & jogging. kalau kat kedai BATA dia ada tulis kasut yg ni utk apa yg tu utk apa, tak pun tanya kat jurujual tu nak beli utk apa.



yang ni GB gunakan dalam rumah utk bersenam telompat2x ngeh3x. kasut ni under training. tapak kasut yang nie berbeza dari tapak kasut yg dalam gambar kat atas kan. dan harga... mahal yang bawah ni sikit lah... egegeegee...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan