Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Khamis, 31 Oktober 2013

Kechik Dah Balik Rumah


achik grandma nn...
sebelum dier sakit...




habis 1 tin achik makan... nasib baik bawak dier balik 29/10/2013 hari tue... kalau tidak mesti dier tak makan dekat klinik... ketakutan, mesti tak makan & tak yayak...



Lepas makan achik mandi la grarndma... grandma jangan la taco achik.... time tengok dier... tak tahu macam mana perasaan tue... yang pasti air mengalir tanpa di paksa... 



Berapa lama la dier tanggung nanah dalam rahim dier... yang pasti doktor inform baby dier dah gugur seminggu lebih dah... patut la perut dier gelembung jer... nanah dah banyak... ingatkan baby hidup sihat jer... sebab selera makan achik besar je... memang kerap makan.... hmmm...



lepas mandi sendiri... achik tido... shian sangat kat dier... ingat mula2x kalau dapat baby kucing, akan jaga sampai da pandai makan n minum semua, lepas tue nak lepas kat kampung... tapi tak ada rezeki... uterus achik dah kembang... bahaya dah untuk achik... terpaksa spay achik... memang sebelum nie nak spay, tapi masa tue dier tak cukup berat... kechik jer... tak mau beso2x... tp makan banyak...



doakan achik sihat selalu... dari dulu... dier nieh jer asyik sakit... shian dier...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan