Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Rabu, 12 Disember 2012

12-12-2012 Tarikh Keramat

Orang lain tarikh nieh bercerita pasal yang seronok-seronok jer... bertunanglah, berkahwinlah, bersalinlah... yang aku cabut gigi... aku tak perasan pulak temujanji cabut gigi aku tarikhnyer 12-12-2012... kejap nieh baru perasan... temujanji nieh di buat pada sabtu lepas setelah selesai menampal gigi aku yang berlubang hari tue... adesss... ngilu beb...

Sebenarnya tujuan pergi klinik tue untuk cabut gigi, tapi doktor kata tak boleh cabut lagi, kena makan antibiotik 5 hari dulu kemudian baru boleh cabut... jadi sabtu tue buat tampalan jer dulu... dan hari nie tercabutlah gigi yang dah reput dan pecah tue...

Mulanye temujanji jam 9malam... lepas tue di awalkan jam 7malam... masa menunggu dah la malam... air-cond sejuk... aku pulak memang takut kalau pasal doktor gigi... masuk dalam bilik... menggeletar... wahaha siap suh nurse slow kan air-cond... lepas tue selimut kaki sebab sejuk... wahahaha doktor kata... jangan takooottt.... maunyer tak takut... nak cabut gigi geraham nieh... gigi geraham yang tak longgar... saper yang tak takooottt... lain la gigi yang longgar... tak ler takoottt sangat....

Wahhh kena 3 cucuk kat gusi... macam semut gigit kena cucuk kat gusi... lepas tu kebas tak rasa apa dah... doktor memulakan operasi dengan tekan2x dulu gigi, sebab nak test berkesan tak ubat kebas tue...

Howaaa... sakit terasa pabila doktor goyang-goyangkan player dier tue... sampai ada bunyi krak krak krak... ha... susah tau nak cabut gigi nieh... doktor cakap... bahagian atas dah reput teruk... tapi akar dier kuat... susah jugak nak cabut... akar dier memang cantik masa doktor keluarkan tue... tapi bahagian atas memang dah tinggal sebelah jer gigi tue... yang sebelah lagi tue dah rosak... hmmm... sob sob sob...

Selamat tinggal gigi... dan selamat datang muker baru... nampak lainlah bila cabut gigi nieh.. sebab gigi tu dekat depan mulut... sipi-sipi boleh nampak tak ader gigi biler senyum...

Haaa... sakit giler nieh... walau dah makan ubat tahan sakit... tapi nak jugak update blog malam nieh jugak... sebab ketidak puasan hatian... purse aku tetinggal kat klinik... esok baru dapat amek... sebab klinik da tutup... hmmm... da sampai rumah baru aku perasan purse tak der... 

Nie akibat daripada gabra aku... AKU TAKUT DOKTOR GIGI.... tapi ari nie terpaksa jugak ke klinik gigi...

Ha... tu jer lah...

mau masuk bilik mo tido... itu pun kalo mau tido... tengah sakit macam nieh.. entahlah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan