Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Khamis, 6 Disember 2012

Nescaffe + Choco... Air Apa Nie? Nessucho~

Bila chocho aku berlebihan stok... maka aku gunakan dengan sebaik mungkin...

Haaa... nie yang menambahkan berat badan aku nieh... adesss......

Nesscaffe + Susu + Chocho maka jadilah Nessucho... 

Resepi Mudah Ajerrr

2 sudu teh serbuk choco
1 sudu teh nesscaffe
2 sudu teh susu tepung
1@2 sudu teh gula - nie ikut tahap kemanisan masing2x

Bancuhkan Choco dan Nescaffe terlebih dahulu dengan air panas 50ml dan masukkan gula, kacau dan di ikuti susu. Last sekali tambahkan air dalam 150ml.

Pada sesiapa yang tak suka kepekatan nie, tambah lah air lagi!!!

Haaa... nie entry tak ada kerja... dari layan perasaan jiwa kacau aku, baik aku layankan ajer benda nieh... sebenarnya saje je nak bagi danboard aku nieh interprame... mmmuahaahaahaa...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan