Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Sabtu, 15 Disember 2012

Pertandingan Kucing Sempena Ulang Tahun Matic

Copy paste dari FB Kelab Kucing Malaysia

Pertandingan Khas sempena hari ulang tahun MATIC
Ada DUA show akan diadakan
Venue : MATIC, Jalan Ampang, Kuala Lumpur

Show Pertama :
Pertandingan bagi Pilihan MATIC & Menteri Pelancongan Malaysia
15 Dec 2012, Sabtu
Bermula : Jam 1.00 petang - 9.00 malam

Show Kedua :
KKM Fun Cat Show (Seperti Biasa)
16 December 2012, Ahad
Bermula : Jam 9.30 pagi - 6.00 petang

Aku pergi tadi !!!

Semata-mata nak beli rumput kucing punya pasal... sebab aku dah janji dengan anak aku... cat grass yang lama dah mati, jadi tadi aku beli 1 yang baru siap tumbuh RM5.00 dan satu lagi tadi yang belum tanam RM10.00... katanya harga promosi.. bolehlah asalkan ader sudah... malas nak pergi cari jauh2x... dah kebetulan ader... pergi dan sebat ajer lah..

Tadi jalan kaki balik dari kerja terus melencong belok kanan... biasa belok kiri... ekekeke... pegi cuci mata sat... kat situ tadi ada aktiviti paint ball... meriah nampak aktiviti yang tue... lepas tue ada konsert aper entah kat situ... dentum dentam hati ikut drum dier... adesssss....

Booth durian pun ader... kat situ nak makan tak susah... ader 3-5 booth jual makanan... lepas tue ader 3-6 booth tentang kucing... 1 booth untuk sesaper yang nak adopt kucing stray cat... 1 booth untuk barang koleksi tuan kucing... 1 booth lagi barang-barang kucing... tiga2x booth aku beli barang... alang-alang dah sampai... 1 tue aku beli cat grass lah... sebab tu tujuan utama aku pegi situ... satu lagi aku beli magnet peti ais... yang lekat-lekat kat peti ais tue... ader gambar kucing... jeng3x... memang lamer dah mengidam... wahahaha... lepas tue beli 1 pin bulat ader gambar kucing jugak... boleh pin kat beg... adess macam perangai budak sekolah rendah dah aku nieh...

Booth Henry Cat datangnyer dari Ipoh - Henry Cats & Friends Ipoh

Booth Pet Grass Pet Grass

Booth Hospital Veterinar Kuala Lumpur Portal Rasmi Jabatan Veterinar Kuala Lumpur

Booth Makanan Kucing - Tak ingat lah brand baru

Booth Adopt Kucing - Tak ingat jugak nama dier sebab tak pernah nampak kat FB. save aper ke tadi namenyer...

Booth Batik tadi pun promote penanda buku... ada gambar kucing kat penanda buku tue...

Gambar sekitar karnival... hmmm... tak der... hp aku rosak... tu pasal gambar cucu kucing aku tak ader banyak sangat... sebab tumpang pakai camera hp kakak aku... susah weihhh... nak kena tunggu dier balik kerja baru boleh pinjam phone... hmmm.. jadi puasa amek gambar sementara waktu... alahai kesian sayer...

So sape yang berminat.. cepat-cepat la g tengok... sebab ari ni ngan esok jer ader kat sini...

Map Ke Matic Jalan Ampang
Macam Biasa Guna Google Map

Dari monorail Bukit Nanas bejalan kaki ke Pusat Pelancongan Malaysia tue ada dalam 10 minit untuk yang jalan berlenggang kangkung. Kalau laju-laju cepat lah sikit sampai...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan