Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Jumaat, 28 Disember 2012

Kemas Bilik ~ Part 2

24/12/2012 ~ Isnin ~ 10.00am

Barang-barang dah selesai di asingkan. 2nd Round susun atur belum 100% siap.

Pagi nieh hati tak sabar2x nak ke giant malam nanti sebab ada promosi dekat Giant. Aku nak beli drawer untuk simpan  kain baju aku!!!


Promosi dia less RM 20.00. Kakak aku dah survey kat Care4 , harga kat Care4 RM69.90 jugak cuma  tak ada promosi. Jadi aku kena beli dekat Giant, sebab Giant tengah ada promosi. promosi nie ada untuk 2 hari jer ~ 24/12/2012 dan 25/12/2012. Jadi hari nie aku kena ke Giant walaupun badan penat mengemas bilik dua hari berturut-turut.

Aku nak beli drawer nieh 2 biji. Bayangkan aku sorang2x malam nanti... haizzz... mana nak angkat masuk dalam troli, mana nak sorong, mana nak angkat dua2x benda nieh masuk dalam kereta? Kakak aku la nieh, sebok nak jugak drawer nieh jugak. Susah sikit la nanti sebab kena pergi sorang2x... adusss~~~

Plastic storage box pun ada promosi jugak, tapi aku tak mo yang nieh sebab tinggi tak muat nak sumbat bawah katil. Nak kena buat list nieh. Takut terlampau excited nak beli drawer sampai terlupa pulak nak survey harga barang-barang lain nanti.

27/12/2012 ~ Khamis

Drawer dah beli hari tue... mula2x pergi Giant yang dekat dulu... arrr... tak ader pun... lepas tue terus ke Giant Shah Alam... tinggal 2..dua2x warna hijau !!! nak amek 2 tapi satu tue ader orang dah pegang2x belek2x... haaa... rezeki satu jer dapat beli... 1 set drawer tue jer dah penuh 1 troli... tak pandang kiri kanan dah... lepas dah amek drawer tue... bayar dan balik... frust dapat 1 jer...

Baliknya aku bagi tau kakak aku stok kat giant shah alam habis. Aku suruh dier beli kat Giant Kelana Jaya, kat sana stok banyak dan ada 3 pilihan color. dan kakak aku pun beli warna pink.

Akhirnya dah beli juga storage box untuk bawah katil 2 box. Berapa kali pergi Giant da~~~


30/12/2012 ~ Ahad ~ 2.00am







* 21/1/2013 - up date

14/1/2013 aku p jual kertas kertas tue... harga RM 0.30 sekilo... jadi dapat lah RM 15.75... duit aku past kat kakak aku... wahahaha... duit tumpang sepahkan bilik no 2... kan aku menumpang bilik jer...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan