Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 7 Disember 2012

Pencuci Muka Safi Rania Gold

Akhirnya bertukar lagi produk penjagaan kulit muka.

Kali nie try Safi Rania Gold pulak, sebelum nie aku guna Hado Labo hampir 3bulan lebih. Tak ada perubahan apa-apa pun, cuma dapat kekalkan kulit daripada kenaikan jerawat halus.

Aku tukar pulak ke Safi Rania, bermula dengan pencuci muka safi rania gold... 1st try dan 2nd try and 3rd try best pulak. Sebab kulit terasa bersih tapi kelembapan kulit masih ada, kiranya cucian tue masih meninggalkan lembapan kat kulit muka. Dah dekat 1 bulan pakai. Kulit ada nampak perbezaan sikit. Clear & smooth sikit. (mungkin jugak sebab Hiruscar) tak pasti sebab yang mana satu.


6/2/2013 ~ Rabu

Masih meneruskan pemakain pencuci muka safi rania, dah tube yang ke - 3, ngeee... yang ke - 2 tertinggal kat kampung... terpaksa beli lain lah...

*Aku masih dalam pencarian macam mana nak hilangkan bekas jerawat dan kesan kulit tak sekata.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan