Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Rabu, 9 Januari 2013

Cat Tree Tempat Kucing Melepak - Part 1


Nak buat cat tree??? HMMM... TAK LAH!!! LECEH!!!

Dalam pasaran cat tree ada berbagai2x bentuk... cantik2x... tapi menepati tak citarasa??? Hmmm... untuk aku... tak ada yang menepati citarasa Citam... ngeee...

Sumber gambar bukan aku punya... dari web dalam internet...

Cat Tree 1

Cat Tree 2

Kalau ada barang senang la kerja... nie asyik fikir nak beli cat tree... dah usha dah kat Petshop... ta...pi... setelah 3-5 kali fikir punya fikir... fikirkanlah... yer ke anak & cucu aku nak main kat cat tree tue nanti??? huhuhu... kalau tengok orang promote kat dalam Facebook atau Blog... kemain tunjuk  kucing baring2x atas cat tree tue... erhhh... jangan marah erhhh kepada sesiapa yang menjual cat tree... kot-kot sesat terbaca entry aku yang nieh...

Aku salah sorang dari pencinta kucing dan juga dah pelihara kucing in door yang nakal iaitu Citam. Kesian tengok anak aku kebosanan kat rumah tue tak kemana nak pergi. Jadinya aku dah buat 1 janji kat dia... nanti mama buat tempat panjat-panjat untuk citam erhhh erhhh erhhh... wahaha... sudahlah aku...

Tinggal lagi 2 barang tak cukup untuk completekan tempat panjat-panjat Citam... ade je barang boleh jalankan projek giler...

Sekarang nak beli apa-apa barang untuk kucing atau diri sendiri kena fikir banyak kali sebab ada satu barang yang aku beli... tapi bukan citam guna sangat pun...


Tempat Kucing Melepak ~ Part 2



Tiada ulasan:

Catat Ulasan