Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Khamis, 3 Januari 2013

Kesihatan Ibu Kucing ~ Citam

Kesihatan ibu kucing a.k.a Cik Tam. Dia dah semakin sihat. Nama lagi anak kucing, umur jadi ibu belum setahun. Wahaha... dia dah start belari satu rumah... !!!meroyan!!!

Semakin sihat dan selera makin bertambah, kemungkinan disebabkan menyusukan anak dan kemungkinan sebab vitamin Felovite II. Apa pun aku suka vitamin yang baru nieh, senang digunakan.

Pandanglah lihatlah... shekshi tak sayer???

 cik tam dari atas duduk memerhati si ngew ngew...

ngeeeoooooooooowwwwwwwwww... kiter nak jadi serigaler lah mama nn!!!

Time dia duduk atas almari make-up aku nie, time nie lah aku duduk amek gambar ngew ngew... tapi tak banyak, sebab susah, bergerak-gerak diaorang nieh, gambar susah nak snap...

 muker kesian... sambil ngew2x panggil ibu dier...

 haa... tengah mandi sengsorang...

 muke bila dah besar sikit nie, makin lonjong... nampak sangat muka nakal macam grandma diaorang...

 nieh tengah terkapai-kapai dok capai jari orang... tapi bila angkat bawak keluar kotak... wahhh... bising... rasa nak cubit-cubit jer... geram!!!

ha... di sinilah tempat citam menjadi bodyguard... berkawal...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan