Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 15 Februari 2013

Kucing Yang Manje

Ini jer yang tinggal kat sini... wuhuhu... peneman di kala hati sepi...

Syukur ada kechik yang sangat manjer... dapat pelok & belai... tak macam cik tam... cik tam tak bagi pegang & pelok dier... peyang pun sama... tapi semalam dapat pelok peyang.... ngeee... sebab??? semalam dia muntah-muntah... tak berapa nak aktif macam selalu... lemah badan2x kot... muntahan hairball dier yang pertama... kesian tengok... haaa... dok ngeram jer kat NN... >_<

Nieh si kecik yang manje... suker pelok bawak tido yang nieh... ngeee... manjerrr...



Haa... nieh si peyang yang sombong... penakot sebenarnya... dan kedekot macam ibu dier... tak boleh di pelok2x.... mencikkk betul...



Habis dah koyak pembalut kotak tue.. selama jaga cik tam... cik tam tak pernah cakar pun kotak tue... wuhuhuhu... sangat nakal budak tecittt 2 ekoi nieh...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan