Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Ahad, 10 Februari 2013

Pencuci Lantai Cosway ~ Power Max

Power Max ~ Concentrated Floor Cleaner
Cosway Review ~ Concentrated Floor Cleaner

Sumber Gambar - Goggle

-Membersih lantai dan menghalau serangga merayap secara semulajadi

Member price
RM 12.50
Time promotion RM 9.90
2nd at RM 6.90
* promosi bulanan lain2x erhhh... tak sama kadang2x tue...

Dari segi harga... memang berbaloi... sebab tahan lama... tengok dan fikir harga macam nampak mahal... tak cuba tak tahu... sama macam GB mula2x dulu... hmmm... tak ada orang rekemen pun... saje test try sendiri cuba pakai...

Dulu GB beli nieh 3 botol sekali.. sebab time tue ada promosi yang 3 botol. 

Hmmm dah setahun 2 bulan kot guna... 1 botol tak habis2x lagi... tinggal sikit je lagi yang 1 botol nieh... 1 botol lagi belum rasmi... 1 botol lagi GB kirim ke kampung... sejak bela kucing... makin kerap lap lantai... tue yang semakin cepat habis... ngeee...

Lebih baik guna yang nieh dari guna yang ada kat pasar raya... entah... GB rasa selesa... sekali pakai terus rasa tertawan... ngeh3x... bila pijak lantai rasa lantai tue bersih sangat... berkilat tue... tok sah cakap ler... dah namanyer jubin... jubin kan memang berkilat...

Pakai nieh sebab hari tue... lantai rumah dah start ada semut gula yang kecik-kecik tue... ha... selain dari guna ubat semut... yang nieh pun boleh kurangkan semut merayap kat lantai... tapi kena la kerap lap lantai ok...

GB suka yang Citrus!!! kakak GB tak suker!!!
>_<

bau ada bermacam bau... pilihlah ikut keserasian masing2x...
dah macam promosi barang cosway pulak... jangan marah...

Penerangan di botol~
Kepekatan ekstra untuk kuasa pencucian yang lebih handal.
Dirumus khas dengan rumusan penghalau serangga yang semula jadi agar kediaman anda bebas daripada serangga merayap seperti lipas dan semut.
- rumusan kepekatan yang tinggi mencuci dengan pantas dan handal unutk memberikan sudahan berkilau  dan bersih bercuit. Setiap botol memberi sehingga 60 penggunaan.
- ramuan penjagaan lantai khas menjadikan permukaan lantai licin, bersinar dan tidak melekit.
- agen penyingkir kotoran mencengah mendapan kotoran bagi memudahkan kerja pembersihan akan datang.
- bahan anti-bakteria membunuh kuman dengan serta merta agar lantai kekal bersih dan selamat.
- mengharumkan kediaman dengan wangian sitrus yang memberangsangkan untuk suasana yang segar dan nyaman.

Sesuai untuk semua jenis permukaan lantai, mozek, jubin, vinil, seramik, granit, marmar, terazo dan parket.

Cara mengguna:
Campurkan 1/3 penutup ke dalam 1/2 baldi air (7.5L). Lap lantai dengan mop atau kain. Tidak perlu dibilas.

Awas:
Jauhkan daripada kanak-kanak. Jika tertelan, minum air yang banyak dan dapatkan rawatan perubatan dengan segera. Jika terkena mata, bilas dengan sebersih-bersihnya.


Dah dapat yang lagi wangi...
Pencuci Lantai EcoMax




Tiada ulasan:

Catat Ulasan