Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Ahad, 18 Ogos 2019

Teman Baru 1st Time Outing Tasik Taman Jaya - 17/8/2019 - Saturday

Assalammualaikum

Semoga kami dikurniaakan rezeki indah dan berpanjangan dalam persahabatan ini.

Teman
Tegurlah aku jika aku mulai sombong
Tegurlah aku jika aku mulai angkuh
Tegurlah aku jika aku mulai salah
Kerana aku masih memerlukan
Sahabat seperti kamu
Hari ini, esok dan selamanya....


Selesa bersama dia. Berbintang Leo.
Tapi dia dari 1st week kenal dah cakap dengan kita. Kita suka NN 😅

1st outing Taman Jaya.
Tebako lelemak dan terasa gatal peha-peha.
Semoga tuhan limpahi rezeki kami untuk meneruskan aktiviti sihat ini.

Makan apa hari Sabtu..
agagga mood swing...

BF-Air Kosong & Dragon Fruits
Lunch-Ikan Bakar & Sayur Bako, Kangkung goreng & 1 ketul roti kacang merah
Dinner-Subway,
Supper-Bubur Nasi
Tiba2x sesat supper.. lapo pulak hari sabtu...






Berat pulak.

Berat nie main2x pulak pagi2x... dia beri harapan pulak... aicheh... kalau ikut berat untuk doktor bagi dah dapat ler... 88.5kg... hehehehe... harapan tipooo ok... timbang kita tipu kita....


Nie ha... timbang lagi jadi 89.0kg.... alih penimbang kat tenpat lain jadi lebih ringan.... lantai kita tipoooo... pesanan... timbang kena letak di tempat yang rata... bacaan boleh lari lebih dan terkurang...


Selepas balik dari zumba... turun 300gm ayor dalam badan... 1st time kita zumba... keras nak jadi kayu pokok dah... mana la NN pandai zumba... kalau workout biasa pandai lah... kalau rakam tengok balik mau NN delete 44kali video tue...



Calories burn:-
Best jugak ikut zumba... peluh keluar... calories burn lebih kurang senam workout.. tapi kelaut la zumba NN...





Lepas 1 jam berzumba... NN try jogging 1 round dulu... ingat nak rekod 1 kali pusing berapa minit n calories n jarak km... sekali terlupa off polar beat masa nak balik... wahaha...

Next time la nampaknya...
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan