Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Khamis, 25 Oktober 2012

Baju Saiz 40


ni la baju saiz 40 yang macam balooottt nangka tue... ketat... tak sesuai nak pakai pergi kerja atau keluar jalan2x... tak selesa... silap2x prak... koyak... kwkwkw...
\
 kain yang nn kata nn rasa macam nak tambah stok lagi... kalau tak salah orang panggil kain payung... bawah dia kembang sikit... suka pulak tengok bila dah di pakai...

weee... apa pun suka sangat sebab dah dapat sarung saiz 40... workout workout lagi untuk melonggarkan baju nieh... mintak2x la sebelum 10/12/2012 baju nie boleh selesa pakai... sebab nak beli baju baru saiz 40 jugak tapi nak beli kebaya... lalala...


 mata bolattt dengan penuh harapan... ngeh3x....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan