Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Jumaat, 26 Oktober 2012

Tutorial Tudung

Hari ini Hari Raya Qurban... tak pergi kerja hari nie... sebab bos cakap... kalau tak ada kerja tak payah datang pun tak apa... ngeee... sukernyer... sebab sepatutnya hari ini kerja...

Kat rumah nie pun tak ada buat apa2x... makan tido makan tido... past tu surf tenet... syioknya sapa yang beraya kat kampung tue... Selamat Hari Raya!!!

Jadi hari nie layan you tube tengok tutorial pakai tudung... erkkk... pakai tudung pun nak kena ada tutorial??? mestilah ada... sebab sekarang macam2x fesyen ada... terasa nak try la pulak... umur dah tua... jiwa muda... lalala...

Biasa tgk radiusite kat FB... haaa... layan utube dia pulak...

Radiusite Eps 2

cuma terlalu panjang pulak kadang2x drama dier...
ngeh3x...

Radiusite Eps 3

walaweh... panjang beno drama dier...

Radiusite Eps 4

kalau tak cuti... idak le teman nak tunggu dia punya video yang panjang itu... nasib cuti... jadi layankan aje lah...
main site ~ Radiusite Tudung Tutorial


Next tengok dari sunsilk pulak...

Video 1 ~ Gaya Makan Malam

Video 2 ~ Gaya Hari Raya

Video 3 ~ Gaya Rumah Terbuka

haa... yang sunsilk cepat sikit video dier...
main site ~ SunSilk Tudung Tutorial


Next tengok dari Hijup.com pulak...

Style 13

Style 18

Style 22

laju je tutorial dia...
main site ~ HijUpCom

hmmm... lama tak pakai selendang...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan