Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Selasa, 23 Oktober 2012

Kucing Pregnant???

Macam mana nak tau kucing peknent ke tak?

Ahahaha... boleh tak? mama nn nieh kerja dia asek raba perut citam je... tunggu tanda2x tak nampak2x lagi... sebab surf dalam web, kalau nak tau kena tunggu dalam masa sebulan... puting timbul lah... kawasan keliling puting jadi besar dan boleh nampak clear... haaa... tak nampak2x pun lagi... ngeee... belum sebulan lagi citam kawin... aaa... mama nn tak sabar nak timang cucu tuceng... lalala... xcitednyer... 

dah la nie pengalaman 1st bela kucing indoor... 1st pengalaman bela kucing betina... 1st pengalaman jadi mama tuceng... 1st pengalaman jadi grandma tuceng tu pun kalau ada rezeki... wink wink...

nak jadi mama orang tak jadi2x lagi... uat macam mana... setiap kejadian yang tuhan tetapkan ada rahmat masing2x... 

Ini Perut Budak Hitam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan