Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Sabtu, 6 Oktober 2012

Kucing NN On Heat

Rose Liz a.k.a Cik Tam on heat!!! ngeowing tak henti2x... memekak melalak nyanyi dgn sora sumbang... howaaa...

Akhirnya... rezeki tuhan berikan satu satu jalan dipermudahkan... alhamdullilah...



Hantar kat rumah member utk dikawinkan... masing2x tengah kemaruk on heat... 1st time GB tengok sendiri... salam perkenalan yang ganazzz... masing2x tak kenal... ngeow3x gadoh2x... suspen betul... gambar yg kat atas ni gambar masa cik tam da ok sikit dah keluar dari carrier... yang nyaunyau pulak dah tak garang dah... nyaunyau dalam proses ngorat cik tam... ahaksss... kelakar pun ada... semoga ada rezeki cik tam dapat baby... dapatla tunaikan hajat mak & abah... yang nak kan anak kucing... tapi kalo blh nak anak kepada cik tam...

Kalau ramai anak cik tam... weee beshnya....... ramainya cucu GB ekekeke... suker3x...

Hati rasa tenang bila asik fikir pasal cik tam... tenang bila ada haiwan kesayangan... dah GB anggap mcm anak GB... bila sakit ke apa ke mesti risau sangat2x... bila ada yang tak kena... GB pulak rasa serba tak kena... Cik Tam <<< Kau Yang Terindah utk mama....... T_T

Tuhan itu maha adil dan saksama... penyayang kepada hamba-hambanya... dalam kesedihan yang dia berikan ada kegembiraan yang dia kurniakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan