Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Jumaat, 26 Oktober 2012

Luka Dalaman ~ Zamani (Link - MP3 & You Tube)


Link ke you tube...
Luka Dalaman ~ Zamani

Link ke 4Shared utk downlond MP3
Luka Dalaman ~ Zamani ~ MP3

Luka Dalaman ~ Zamani

Tak nampak pun bulan bintang malam ini
lama, lama juga aku perhati
yang kudengar suara sumbang
unggas malam rindukan rembulan

Macam aku yang melayan hati celaru
lama, lama sudah kurasanya
tak tahu pada siapa nak aku adu
pilu senduku ini, amat memeritkan

Gerimis yang mengundang
kini menjadi hujan
hatiku kebasahan
dan dalam pada itu
langkah aku tewas
dihanyut arus yang deras

Hingga tak sedar aku ini
hanyut di tengah lautan fantasi
yang bawa aku ke alam lain
keranamu... ooo...
berubah kasihmu ku tak mengapa

Memang ada kasih sejati yang lain
namun, namun aku tak perlukannya
biarlah aku bersama dengannya
bersama luka dalaman
sampai mataku terpejam....


Link ke you tube...
Gerimis Mengundang ~ Slam

Gerimis Mengundang ~ Slam

Kusangkakan panas berpanjangan
rupanya gerikis, rupanya gerimis mengundang
dalam tak sedar ku kebasahan

Pernah juga kau pinta perpisahan
aku sangkakan itu hanyalah gurauan
nyata kau serius dalam senyuman

Bukan sekejap denganmu
bukan mainan hasratku
engkau pun tahu niatku
tulus dan suci
senang benar kau ucapkan
kau anggap itu suratan
sikit pun riak wajahmu
tiada terkilan...

Hanya aku separuh nyawa
menahan sebak di dada
sedangkan kau bersahaja
berlalu tanpa kata
terasa diri amat terhina kau lakukan
terasa diri amat terhina kau lakukan

Sia-sia kukorban selama ini
jika kasihku, jika hatiku
kau guris... oh..oh..oh...
dalam tak sedar ku menangis...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan