Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Sabtu, 18 Mei 2013

Maka Itulah Takdirnya



Apa ertinya cinta

cinta bagaikan ombak yang tiada permulaan dan penghabisan

cinta bagaikan air di laut yang tak pernah putus

cinta pandang pertama realiti atau fantasi...


Takdir menentukan segalanya

atau aku yang terlalu berharapkan kepada takdir

dan hari ini ialah hari aku menyerahkan semuanya kepada takdir...


Aku perlu teruskan kehidupan

dan terima kenyataan

jika sudah ditakdirkan

aku tidak berjumpa dengan dia lagi

maka itulah takdirnya...



dan tiupan angin bayu walaupun lembut

namun membuat ku semakin resah

menantikan kehadiran insan yang telah lama mencuri hatiku

dan

kaulah pencuri kaulah madu

kaulah yang buatkan malam2ku

dipenuhi dengan keresahan dan kegelisahan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan