Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Rabu, 1 Mei 2013

Antara Menu Diet Untuk Control Berat Badan NN

Nie menu bila mood malas masak timbul @ pun pabila tak sempat nak masak.

Bulan lepas masih dalam proses penserasian tempat kerja dan mood. Bukan senang semua nak kena buat sendiri. Nama lagi duduk rumah bujang, bukan dengan family, jadi semua atas diri sendiri dan tak lupa juga tengah nak serasikan proses senam iaitu jogging.

Hmmm... nampaknya agak susah, disebabkan faktor cuaca yang tak menentu, jadi kemungkinan besar akan bertukar semula kepada akitivit workout dalam rumah semula.

Perancangan:-
- bila tak hujan - jogging.
- bila hujan - workout kat rumah.

Kadang2x orang kata apa susahnya diet & senam nieh? Setiap orang ada halangan dan rintangan dan dugaan dalam hidup masing2x. Betul tak?

Dah pulak tue ada NN ada 3 ekor kucing yang comel yang asyik nak makan ayam & ikan je kerje diaorang. Kibbles makan sikit jer. Adesss... -.-' diaorang nie antara yang membuat NN semangat... biar penat jaga karenah diaorang nie... tapi perasaan rasa seronok... agaknya itulah perasaan orang tua kita kan...

Jamu mata... ada 3 jer pun gambarnya...




Nie lah sayur baby kobis tue... dan jugak baby timun jepun... haaa... sekarang nie di landa makan sayur baby... kwkwkw... tomato pun amek stok tomato cherry dah sekarang nieh...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan