Mengenai Saya

Foto saya
Doa ayat 286, Surah Al Baqarah: Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Khamis, 15 November 2012

Taman Tasik Cyberjaya

Satu lagi tasik yang best untuk jogging... tapi sedikit sayang sebab ada bahagian yang tak dapat nak lalu sebab faktor titi nya yang reput... kawasan bahagian tersebut jugak agak sunyi... (memang sunyi kat part paya titi-titi belakang tue) saper berani lalu... dia lalu jer... kalau reti berenang boleh la lalu... kot2x jatuh bolehlah sambung sukan renang pulak...

Macam mana nak ke sana... sila guna google map...
Google Map


 kalau senja matahari terbenam mesti cantik... ngeee...

 dari jauh... hujung tasik dah nieh... hati2x ada biawak kat paya nieh...

tak tau la amek gambar apa pun tak tahu...

 cantik... ada pulau kecik... dari titi nie boleh nampak ikan besar2x dalam tasik nieh...

 kat sini jugak ramai orang main kasut roda... kat astaka sana nun...

 tasik sini kecik jer... tak besar sangat... sebab tak dapat 1x pusing... ada 2 titi reput... jadi tak dapat pegi menara pandang kat situ...



kalau NN pergi sini... NN buat 3kali ulang alik... dapat la keluar peluh sikit...

suka pergi sini... sebab cantik!!!

tenang jer...

kalau bawak family beriadah... kat sini ada taman permainan kanak2x... besar jugak... puaslah budak2x tu berlari2x... tapi nak kena jaga la... nanti silap2x leka... ada yang berjalan menuju ke tasik... huhuhu...

berdekatan tasik pun ada kelab komuniti taman tasik cyberjaya... macam2x ada...
Kelab Taman Tasik Cyberjaya

Lagi Gambar Tasik Cyberjaya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan