Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Rabu, 7 November 2012

Rosa E Serum - Untuk Masalah Kulit


Rosa E serum merupakan produk keluaran Garden of Eden yang merupakan dari produk semulajadi dan berfungsi sebagai penyembuh masalah kulit. Boleh didapati di farmasi tertentu seperti vitacare, guardian.

Mengikut sumber internet Rosa E dapat mengurangkan kesan dan menghilangkan parut atau pigmentasi secara beransur-ansur. Disamping itu juga ia bertindak sebagai antioksidan yang menghalang radikal bebas dari merosakkan kulit.

Dan pemakaian Rosa E secara teratur akan menghasilkan kesan berikut :-
1- tanda-tanda dipermukaan kulit, kedut dan garis halus akan berkurangan
2- kulit akan terhidrat dan lebih bermaya
3- mencerahkan pigmentasi dan tompok pada muka
4- kesan-kesan noda pada muka seperti garis, kedut, cela, kesan penuaan dan pigmentasi akan pulih sekitar 4-6 minggu

Hmmm... hasil dari pemakaian NN selama hampir 3 minggu, kesan2xnya sama seperti di atas. Struktur dia berminyak tapi bila disapukan pada kulit muka dan di urut seketika kesan minyak tue tak lah berminyak. Sesuai dijadikan asas foundation. NN baru test 1 botol.


6/2/2013 ~ Rabu

Hmmm... dah beli botol ke 2... baru pakai 2 kali... 1 masa dinner... 1 masa adik bertunang... masa make up kan adik... aku pakaikan dia minyak nieh... adesss... dia berkenan pulak kat minyak nieh... jadi... terpaksa buat pertukaran... aku amik dia punya minyak rosa e untuk kesan parut jerawat... dia amek aku punya minyak rosa e untuk pigmentasi... adik aku pun botol yang ke 2 untuk penggunaan minyak rosa e....

Rosa E Garden of Eden sangat elok untuk mengatasi kulit kusam.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan