Mengenai Saya

Foto saya
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" - Surah Al-Baqarah ayat 216

Ahad, 18 November 2012

Mimpi Hantu


Mimpi Dikejar Hantu!!!

Pulak tue terjaga sebabkan mimpi ni pulak jam 3.38pagi... susah betul nak lelap balik... takut... paling tak suka bila mimpi hantu pocong... rasa macam nak tekencing-kencing... sebab paling banyak kalau tengok cerita hantu, paling takut mesti tengok cerita yang berkaitan dengan hantu pocong...

Jom kita tengok tafsir mimpi hantu...

Tafsir mimpi lihat hantu:-
Segala usaha yang kita usahakan akan berjaya dalam beberapa hari lagi.

Kalau mimpi hantu senyum pulak lain pulak tafsirnya.

Tafsir apabila melihat hantu senyum:-
Usia kita panjang a.k.a akan hidup lama.

Kalau mimpi dikejar hantu lain pulak tafsirnya. Yang nie survey dalam internet, sebab tak ada dalam buku. huhuhu...

Tafsir mimpi dikejar hantu:-
ada dua...
satu... ada orang nak kenakan anda sihir...
dua... peringatan dari Allah sama ada kita ada melakukan dosa2x yang besar.

Tafsir mimpi mengejar hantu:-
Alamat akan memperoleh sesuatu yang sangat baik sekali.

hmmm... kesimpulannya... banyak dosa-dosaku... peringatan dari Allah supaya pulang ke pangkal jalan...

2 ulasan:

  1. Saya mimpi kan pocong tu marah kan saya..die suruh saya pergi dari sini kalu tak saya ganggu awak..sambil menangis

    BalasPadam
  2. adesss... tak ader pulak dlm buku nieh tulis.

    BalasPadam